Dostawa i oplaty

Wysyłka i zwroty
Przeczytaj uważnie poniższe warunki przed złożeniem zamówienia. Nasz zespół serwisowy zapewni usługi posprzedażowe zgodnie z tymi warunkami, gdy transakcja zostanie zatwierdzona.

Wysyłka
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych od daty zamówienia. Korzystamy z usługi International Express Service dla wszystkich międzynarodowych dostaw, nasz zespół serwisowy dostarczy numer śledzenia do śledzenia online natychmiast po wysłaniu towarów. Zazwyczaj wysyłamy przedmiot przez USPS.EMS, który potrzebuje 5-7 dni roboczych.

Śledzenie
Nasz zespół serwisowy prześle klientowi wiadomość e-mail z numerem śledzenia. wraz z witryną, na której mogą śledzić swoje zamówienie po wysłaniu zamówienia. Zalecamy kupującemu, aby sprawdzał pocztę e-mail lub status wysyłki zamówienia od czasu do czasu i skontaktował się z lokalnym urzędem pocztowym, gdy są one dostępne. Jeśli paczka została nam zwrócona z powodu braku podpisu, nie przyjmujemy pełnego zwrotu kosztów. Jeśli klient nadal chce odesłać zamówienie, to jest on odpowiedzialny za przesyłkę frachtową, która zależy od wagi towaru.

Anulowanie i modyfikacja
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, natychmiast wyślij do nas e-mail. Anulowanie zamówienia i modyfikacja są akceptowane TYLKO w ciągu 5 godzin. Obowiązuje niewielka opłata za anulowanie. Wysłane zamówienia nie mogą być anulowane.

Powrót
1. Jeśli chcesz zwrócić produkty, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni po otrzymaniu, a następnie poinformuj nas o powodzie. Jeśli występują poważne problemy z jakością, prosimy o pokazanie nam kilku zdjęć dowodu zakupu i produktów, które mogą odzwierciedlać wady.
2. Produkty o poważnym problemie z jakością mogą zostać zwrócone i wymienione. Towar otrzymamy od nas po dostarczeniu nam wystarczającego dowodu. Jednak pełny zwrot pieniędzy nie może zostać zaakceptowany.
3. Jeśli produkty zostały uszkodzone przez czynniki ludzkie, nie zaakceptowalibyśmy zwrotu.
4. Przed zwrotem towaru, prosimy o kontakt na adres zwrotny. Jeśli paczka została utracona z powodu niewłaściwego adresu, nie zastąpilibyśmy już Twojego zamówienia. Jeśli twoje zamówienie zostało nam zwrócone z powodu niewłaściwego adresu lub nikt na to nie zapisze, nie oferujemy pełnego zwrotu pieniędzy. Co więcej, zorganizujemy zwrot towaru po otrzymaniu zwróconego towaru, a Ty powinieneś zapłacić za dodatkowy koszt.
5. Nie zaoferujemy pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli nie wyrazisz zgody na podpisanie paczki pod warunkiem, że osiągniemy porozumienie. Kiedy otrzymamy zwrot, zwrócimy Ci pieniądze, ale z potrąceniem opłaty pocztowej.

Zamień
1. Towary mogą być wymieniane w warunkach nieużywania i w oryginalnym stanie z wszystkimi oryginalnymi opakowaniami i etykietami.
2. Jeśli wyślemy zamówienie w złym kolorze, rozmiarze lub stylu i chcesz go zmienić, skontaktuj się z nami w ciągu 15 dni od otrzymania produktu. Wymiana nie może być zaakceptowana po 15 dniach.
3. Przed zwrotem towaru, prosimy o kontakt w celu uzyskania adresu zwrotnego. Jeśli paczka została utracona z powodu niewłaściwego adresu, nie zastąpilibyśmy już Twojego zamówienia.
4. Wysoce zalecamy, abyś wybrał identyfikowalną usługę pocztową lub kurierską, abyśmy mogli śledzić paczkę online. Co więcej, informacje o śledzeniu będą dowodem naszego zwrotu na czas.
5. Wszelkie dodatkowe koszty związane z wymianą powinny być ponoszone przez nabywcę, w szczególności za wysyłkę.
6. Jeśli produkt Twojego zamówienia jest niedostępny w magazynie ETD, skontaktujemy się z Tobą w celu wymiany. Cena zamiennika może być nieco wyższa niż cena oryginalnego zamówienia, ale powinna wynosić 6%

Zwrot kosztów
1. W przypadku niewielkiej usterki towaru, ale nie miało to wpływu na codzienne użytkowanie, zaoferujemy częściowy zwrot kosztów jako rekompensatę
2. Jeśli możesz udowodnić, że istnieją poważne problemy z jakością produktów, możemy zaoferować Ci pełny zwrot w przypadku braku wymiany.
3. Jeśli nie otrzymasz żadnych informacji o śledzeniu paczki po 25 dniach, zwrócimy Ci pełną kwotę.
Powrt